"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Selamat Hari Jadi Sir!

 Assalamualaikum dan selamat pagi,
Semalam adalah belated birthday untuk lecturer Kesayangan aku ni. :)
Untuk pengetahuan korang, lecturer ni adalah lecturer yang paling sempoi habis.
Hidup dia memang tersenyum sahaja memanjang.
Aku rasa dia ni student, so dia faham macam mana perasaan student.
Semalam ada kelas ganti dia nih,
aku rasa dia ni saja je buat kelas ganti dekat dgn birthday diaa.. :)
Hahaha..
Terkejut jugak habis je kelas, dorang tutup lampu, bengang je sir ni,
Rupa-rupanya ada Kek sampai,
Semua nyanyi lagu, Happy Birthday tuh..
Ini lah first reaction Sir, Buat-Buat tidak terkejut. :)

saya sebenarnya tak berapa makan kek, korang makan lah.

Sesi tangkap gambar, Hahah.. pomwan ta sempat nak join.
Agak-agak aku yang mana? huhu

Yang ni pomwan jer! :)  nak jugak photoshoot..

Ni rakan-rakan seperjuangan bersama group Multimedia

yang ni Sir dengan artis tersohor.. :)

Ni geng Diploma In Mobile Technology, yang lagi 3 orang tu malu2 kucing..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...