"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Segmen : Bloglist Blog Rilek-Rilek April 2012

Assalamualaikum dan selamat hampir petang.

Wah, galak sungguh aku hari ini, :) join dua segmen dalam satu hari. Yelah, selagi ada waktu betul-betul terluang ni lah kita sumbatkan nya dengan aktiviti yang berfaedah.

Okey, Segmen kali ini ditaja khas oleh http://rilekrilek.blogspot.com ! Haha.. memandangkan owner blog ni izin kan aku tag orang, so, aku rasa nak tag orang, sebab aku dah lame tak tag org ni. hehe.. minta maaf ye kepada yang kene tag.

  1. Ungu itu purple
  2. Gemok itu menarik
  3. Cerita Sekupang
  4. Spanar buruk
  5. Bila Budak Sentuh blog
  6. Ini belog Gula-gula manis
Link

Ni ha iklan dye yg betul-betul menarik minat aku untuk join. :)


Klik untuk join!

4 comments:

Patrick Star said...

Bloglist dah update!
Thanks bro sudi join segmen Blog Rilek-Rilek. Happy blogging ;)

Nurrul said...

waahh ! pantang nmpak segmen nieh..
join ! :)

unGu said...

blog segmen ni untuk ape ek? ungu tatau...

Aboy93 said...

@Ungu dia kata dia akan promosi kan blog.. :)
dah tarikh tutup rasanya, maaf tak update tentang tarikh tutup..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...