"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

nescafe campur garam sedap~


assalamualaikum dan selamat pagi

      Pelik kan tajuk? pelik tak pelik tak? HAHA. ini adalah resepi larangan, takde maknanya nescafe kalau campur garam jadi sedap. huh~  Sebenarnya ada cerita disebalik tajuk ni. Nak tau tak apa cerita nya? Nak tau tak? 

      cerita ni pendek je sebenarnya, tapi sengaja dipanjangkan. Alkisahnya tadi, aku nak buat air, air nescafe lah. tu, yang kat atas tu. haha. sambil-sambil online ni aku terasa macam nak minum air nescafe, aku pun pergi dapur dan masak air, lepas je masak air, aku bancuh nescafe 3in1 ni. tawar, Ni kes kena tambah gula ni. 

    Orang baru sampai rumah ni, aku terus cedok serbuk garam yang di sangkakan gula. HAHA. gula dengan garam pun dah tak reti beza nih. Sampai part aku nak rasa jer, burrrrrrrrrr! masin campur nescafe! HAHA. Apa lagi, sampai la aku punya sifat menyakat yang tinggi.

    Aku pun letak air tuh dekat sebelah pc sambil menunggu mangsa. Adik aku pun sampai, ( YeaH! ) . Macam biasa, air mesti kena Pau. Dia pun terus tak cakap apa sampai-sampai terus teguk, dia ni best. Minum terus muntah. HAHA. Habis bersepah lantai dengan air, Dengan penuh nada romantik , aku pun tanya, "sedap tak air tu?" HAHA! dia tak jawab ape-ape sambil mata merah.

    Jahat kan aku? kih3, seorang abang kalau tak menyakat adik-adik nya memang tak sah.

5 comments:

keli menari said...

kejam ! haha

GEMUKituMENARIK said...

aku nak rasa air nescafe campur garam <3


hahhha !

Jejaka Terhangat said...

lepas ni bleh try buat bancuh air nescafe guna air laut je terus..ahaks..

Eein Azryn said...

haha. nasib baik abang aku tak camtu. ^^

dRopPuc!noo™ said...

Wow!! Sebagai pencinta kopi, seperti satu cabaran plak nescafe + garam!! Teringin pon ada.. woha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...