"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Encik mimpi, Encik Mimpi, Siapakah dia?

Assalamualaikum dan selamat malam

----> Siapakah sebenarnya encik mimpi ini? Sampai sekarang ia masih menjadi misteri, Hehehe, Actualy aku mengaku yang aku suka dengar lagu dia, sejuk je dengar lagu dia. Membuai-buai, huk3.

----> Intro dah habis, aku bukan nak cerita yang aku peminat tegar encik mimpi ni sebenarnya, tapi aku nak share satu lagu ni yang encik mimpi buat.





Encik mimpi -> Aku bukan bagus sangat. Belum cukup lagi ilmu aku nak ajar korang semua. Cuma ini sebagai ingatan kepada aku sendiri dan aku fikir mungkin boleh kongsi sekali dengan korang. Kita mungkin baca surah Al-Fatihah setiap hari, tapi mungkin kita akan dapat hayati solat kita tu dengan lebih baik jika kita tau maksud surah itu sendiri. Aku tak pandai sangat hal-hal agama ini, tapi aku still tau lagi mana yang buruk dan mana yang baik untuk kita berkongsi bersama.

P/S: Lirik diolah mengikut kesesuaian melodi namun mengekalkan maksud asal surah tersebut. Bagi mengelakkan kekeliruan, sila rujuk http://olistica-life.blogspot.com/2011/02/terjemahan-maksud-al-fatihah.html

----> lagu ni aku dengar masa tengah sibuk layan playlist encik mimpi ni kat youtube. Dengar je lagu ni, sejuk hati. Semua pengkomen-pengkomen, semua nak tahu bagaimanakan wajah sebenar encik mimpi.

----> Kalau semua nak tahu wajah encik mimpi
--------> KLIK SINI <-----------

Kepada sesiapa yang dah tahu tu..
Jangan lah sebar-sebarkan, biarlah ia menjadi misteri.

Ape-ape pun, lagu favourite aku..

Saiful Ikhsan
7hb/4/2012
8.00pm

5 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

adoi
ingat betul la ada betul gambar dia

CikMai said...

cis..haha terkono eden.. baru kenal dia melalui awak la.. ketinggalan sungguh den ni =,=

Aboy93 said...

@Azlan : hehehe.. sabar-sabar.. Gurau jer.. XD

@cikmai : ehehehe.. Sy pun baru je layan 2 hari lepas.. Ekekeke.. SHHH! XD

Cik Katak said...

Saya peminat setia Encik Mimpi <3
*bangga keluar statement cmniex , hahaha :D

Aboy93 said...

@cik katak , saya peminat tegar dia.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...