"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Cuti Sem Dah Mula dah ;)


Akhirnya! Tamat sudah Final Exam aku. :)
Seronok gila! Haha, untuk menamatkan sem 2 ni , kawan-kawan aku berkaraoke di Ampang Park tingkat atas sekali. (^,^)
Aku tak tahu la apa nama tempat tu, aku tau datang je. :)
Actualy aku first time datang kat karaoke tu., hehe..
Datang je kat Ampang Park tuh, kitorang parking kereta kat tingkat bawah tanah, hehe..
Kereta kat bawah tanah tu semua Grand-grand jer..
Pergh, Jealous tgk, nak parking kancil pun rasa segan jer.. (^,^)

3Jam jugak la berkaraoke kat situ,
PUAS.. (^,^)
Terima kasih kepada Abg kepada Shiela yang sudi Sponsor karaoke untuk kami..
satu pengalaman baru untuk kami sekawan..

9 comments:

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

amboii..merdeka la owg tu yerkk pas ni rehat kn otak hikhik

sis92 said...

peh untunglah ada orang belanja karok..

errk nyanyi lagu dangdut eh -,-

hihi :D

hazfee said...

habis exam pergi karaoke ye. untung ada yang belanja.hahaha

Aboy93 said...

@cik eyla : hehehe, yeap, merdeka untuk 3 minggu je pun.. :)

@Sis92 : ada jugak lagu dangdut, :)
mcm2 lagu ade.. hehehe..

@Hazfee : Tu la pasal, memang rasa beruntung sangat. :)

Nurfaridatul Aini Binti Abdullah said...

tengah cuti sem? cuti sem saya baru habis..=( kena tunggu lagi dua bulan baru start cuti balik =)

Aboy93 said...

Dua bulan jer tunggu? Short sem ke ? :)

Pecinta pink^^ said...

untung la:D hahak

Sis AI said...

Kemain lagi karoake ehh.. Haha! Seumur hidup tak prnh karoake btul2 bro. 1st n last time dalam tndas. Itupun melalak lagu nasyid, wakaka!

Aboy93 said...

Alamak.. HOHO
Tak salah berkaraoke sekali sekala ..
Erk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...