"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Cuti oh cuti~

Assalamualaikum dan selamat tengah malam.

      Hehehe, maaf la ye kalau semenjak dua menjak ni entry lebih kepada cuti, orang yang tengah bercuti memang macam ni. Huargh, Hari ni adalah hari yang ketiga aku cuti. Belum masuk seminggu pun, jumlah cuti aku 3 minggu, seminggu pun belum lepas aku dah mula rasa kebosanan yang melampau. Yelah , aktiviti tak ada langsung ni. 

       Bangun je tidur , mandi, and then menghadap pc kejap. ( kejap tuh 2-3jam jugak lah ) sambil-sambil tuh cuci baju, sidai baju , kemas rumah, alahai, dah macam suri rumah tangga. HAHA, kadang-kadang aku luangkan masa dengan main game. Alah, game biasa je pun, NFS most wanted. Favourite dari dulu hingga sekarang, dah sampai Blacklist 5 je, tak cukup hebat nak bagi up.

       Disebab kan aku tiada aktiviti, nak update blog pun kurang idea, sebu jer.. (-_-). rasa-rasanya cukup 3 minggu aku cuti, nanti badan aku besar, sebab makan je kerja. Korang nak tau tak, hari ni satu hari aku tak makan nasi, (sedih kan?) Asyik makan burger je. HAHA. Burger stall je, bukan burger McD ok.. (-_-) Alhamdulilah rezeki. 

      Aku teringin jugak nak kerja cuti sem ni, tapi seems macam takda orang nak ambil aku jadi pekerja, semua nak minimun sebulan, dah tu aku cuti tiga minggu je.. (-_-) yang ni paling sedih. Apa nak buat cuti-cuti ni.. Alahai.. tolong2..

1 comment:

사유리 하나 (SaYuRi) said...

untunglah cuti kan...
mood: tak puas cuti ni, nak cuti lagi!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...