"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Apa? Upin Ipin Bersubahat Dengan Israel dan USA?

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Gambar diatas di ambil dari Facebook.
Katanya Fambar ni direka dari blog seberang yang Cuba memburukkan icon animasi Malaysia mengaitkan animasi ini sebagai satu dakyah malaysia yang bersubahat dengan USA dan israel.

Aku tak tahu lah sama ada ini cerita baru atau lama, yang pasti, Aku baru tahu.
Apa ni? 
Ini pun nak jadi isu? Salah ke nak letak huruf U dan I. Memang tak cukup topik dah mereka ni. 
Yang aku pelik pasal Ayam tu, Yang tu pun lawak jugak tu,

Apa kene mengena ayam tu dengan Bintang tuh?
Haha..
Aku musykil. 
Lagi satu, kalau benda ni betul pun, tak payah nak heboh dari negara seberang.
Malaysia dah keluarkan dulu dah Isu ni.

Aku rasa benda ini sengaja dilakukan untuk menjatuhkan imej Malaysia,
Mungkin mereka cemburu dengan Animasi Upin & Ipin ni yang digilai ramai...

saiful ikhsan
10/april/2012
7.00AM

3 comments:

Emma said...

ermm.. penah dgr gak pasal ni.. mksd upin ipin tu pn dgr2 mksd yg x baik.. ntahla.. x past gak sal ni..

Aboy93 said...

Lah ye ker? Pulak.. Benda yang mcm ni la kadang2 hairan.. haih

azerizeme said...

jom join segmen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...