"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Gula-Gula Klasik

Assalamualaikum dan selamat pagi semua,
Wah, update dua post dalam satu hari, pastu sunyi. Ekekeke, orang kata, selagi ada waktu lah sumbat apa yang boleh. Ok, tadi aku dalam kebosanan sebab bangun pagi tak tahu nak buat apa lalu aku pun godek2 mukabuku sambil ditemani dengan iringan musik dari youtube. Dalam aku godek2 mukabuku tu tiba aku ternampak gambar tablet susu bento.

Tau tak tablet susu bento tu macam mane?? Ala, yang kita suka makan dulu2. HAHA..
ni koleksi makanan yang aku suka makan dulu, tak banyak mane pun.. :)
ihsan dari google image



















Ha.. atas ni lah tablet susu bento?
sedap tak??
rasanya memang confirm sampai ke anak tekak.














yang ini pulak ada dalam filem Ngankung. ha.. masa dia orang tu pergi ngangkung. :)


















yang ni pun favourite jugak ni, wah. dalam ni biasa ada mainan, semua terpengaruh dengan iklan dia. Dalam iklan, mainannya bukan main hebat lagi. hehehe

















Yang ni chewing gum. Biasanya orang beli ni sebab nak kumpul sticker. Hehe.
teringat kan zaman sekolah2 dulu??

saiful ikhsan
9.24am
1hb/april/2012

2 comments:

GEMUKituMENARIK said...

gula gula tu lama dah tak makan . sekarang nak cari dah tak jumpe da :'(

mok suke yang kelapa tu . ding dang dgn tora tu tk mkn nak mainan die je . hahha!

Aboy93 said...

hahaha.. tapi sekrang , dingdang ngan tora tu senang nak dpt kat kedai mkn mamak kat sini.. slalu gk bli nk igt kenangan. ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...