"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Final Project Oh Final Project

Assalamualaikum,
selama beberapa minggu ni seriously aku cakap aku sibuk dengan final project mengenai adobe Flash..
Aku baru first time pakai Adobe Flash nThen tibe2 kena buat animation yang ada jalan cerita.
Antara benda yang dia nak ialah..

1. StoryBoard
2. Animation Movie.
3. File Dalam Fla

Aku ditugaskan untuk membuat animation, manakala sound effect sahabat ku, Irdy Ismahady yang buatkan.
Arh, berbulu jugak aku macam mane nak buat..
nampak ringkas, tapi ternyata agak susah bagi yang baru merangkak seperti aku.
Aku mengambil masa 2 minggu untuk mencipta animation sebanyak 360 frames..
Lama jugak lah, tu campur yang rehat, skip , semua la.. :)
Kalau campur tolak semua sekali seminggu je pun..
Haha..
Semalam, time edy untuk buat sound effect..
pukul 2 pagi dia datang rumah aku..
siap banyak dia punya lagu2 untuk dijadikan sound effect..
pukul 6 dah siap?!
What!! 3jam jer??
HAHA..
tapi aku tidak mengambil kisah atas perkara itu dan apa yang penting??
Inilah hasilnya..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...