"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Berkaraoke di gombak

Assalamualaikum,
Lama sudah aku menyepi..
Semenjak bertukar menjadi mahasiswa ni, memang aku tidak meluangkan masa dalam blogging..
yelah, mana nak bahagi kan masa dengan blog, tidur, study, kawan, dan macam2 lagi..
Minggu ni aku dah final.. Doakan aku cemerlang..
hehehe..
Ok dah, cukup aku berleter panjang..
aku nak cerita yang minggu lepas aku karaoke dekat Bazaar Larut Malam, Gombak..
Dah kawan aku cabar-cabar aku..
aku pun apa lagi.. Pantang dicabar..
HAHA... dan ini lah hasil nya.. :)
Suatu hari nanti, mungkin ia akan menjadi kenangan yang terindah.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...