"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Banyak betul kemalangan di sana sini

Assalamualaikum dan selamat tengah malam semua,

Alkisahnya begini, semalam aku keluar dengan kawan2 aku, kononnya nak saja nak lepak dengan kawan-kawan, almaklumlah, nak dekat cuti sem. mesti nak tinggalkan kenangan terindah sebelum bercuti panjang.

dari Unisel Bestari Jaya aku ke Rawang untuk berkaraoke, dan selepas itu aku terus menghala ke kuala lumpur atau nama Glamourrrr nya KeyEll. :)
ok, kali ni aku bukan nak cerita apa yang aku buat tapi aku nak cerita apa yang aku nampak.
aku menghala ke Dataran Merdeka, dan aku jalan mula bergerak perlahan.

yes! betul jangkaan aku, Kemalangan. aku tak tahu bagai mana keadaan mangsa, kejadian ni berlaku di persimpangan antara masuk datarang merdeka kiri dan kanan naik flyover.
kemalangan tu melibatkan sebuah kancil dimana kancil tu pun aku tak tahu nak cakap macam mana. dia dah transform jadi viva. mcm mana dia eksiden aku tak tahu yang pasti kereta tu dah menghala ke arah songsang.

andthen masa aku on the way balik, nampak lagi satu kemalangan, kali ni melibatkan sebuah kereta viva, betul2 disebelah kubur cina jalan on the way menghala sungai buloh. viva ni pun dalam keadaan hampir 40% hilang bentuk, kelihatan seperti dipotong menggunakan chainsaw, dengan tayar2 hilang.

wah, itu yang aku nampak, belum cerita lagi yang aku tak nampak?? kenapa ni? kenapa banyak betul kemalangan kat kawasan sekitar aku??



saiful ikhsan
4/jan/2012
2.52AM

2 comments:

emy bribip said...

so,, kesimpulannye.. ko pon kene lah menjage diri ko tu.. supaye kelak,, tidak ko pulak yg tenggelam dlm kubo cine tu dek.. ingta..!! berhaty2 d jln raye.. :) oke..??

Aboy93 said...

huhu.. ok ok kak emy, terima kasih.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...