"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Online di perpustakaan UNiSEL


Assalamualaikum semua..
mulakan bicara dengan senyuman..
:)
Uwargh.. hari ni aku habis kelas pukul 11 am..
agak la mengantuk kelas nya..
btw lepas je klas tu aku teringin nak pergi melawat ke Library unisel ni..
alang2 nak mendaftar id skali...
first time masuk nih..
yewla..
masa orientasi ponteng..
hAha..
kiranya dalam hidup aku, aku jarang masuk library..
kat zaman sekolah je ade..
so aku jadi macam keciwi bila masuk dalam library yang sebesar-besar alam nih..
rasa macam pening kepala pun ada jugak..
library ni di lengkapi dengan WIFI dan cafe..
so ramai di antara pelajar disini datang sebab nak online..
dan bukan baca buku.. hoho
sini jugak ade beberapa pc untuk digunakan oleh para pelajar..
selain itu di library ini juga disediakan cafe untuk pelajar bersantai..
:)
So, tu je yang aku nak berceloteh..
sekian..
wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...