"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Kini Berada Di UNiSEL Bestari Jaya


















Salam semu pembaca,
sekian lama blog ini bersawang ditinggal kan oleh ku, kini ku akan kembali.
kalau dulu aku janyalah lepasan SPM dan kini aku sebagai siswa di Unisel kampus bestari jaya.
Pertama kali aku menjejakkan kaki disini adalah pada 9hb julai 2011 aku sungguh terkesima dengan keluasan kampus di bestari jaya ini.
wah! besar siot!
haha
gila!
aku terPAKSA menghadiri sesi orientasi selepas pendaftaran.
pergh..
tertekan gila dengan tekanan2 yang ada..
haha
kami tidur pada 2am dan terpaksa bangun pada pukul 4.30am.
memang tidak cukup tidur la dibuatnya.
namun tekanan ini di kurang kan pada hari keempat ia itu pada slot malam tekad siswa..
malam ni memang BEST gila!
ia seakan-akan konsert berprestij dan bukan nya GIG!
:)
style.
aku rasa aku nak cerita itu sahaja pada ketika ini..
nanti andai ada masa terluang.. aku sambung lagi... :)

salam

5 comments:

ila said...

mesti best jd penuntut unisel =)

ila said...

mesti best jd penuntut unisel =)

eQuRlz said...

tahniah aboy sbb da bergelar siswa :)

Aboy93 said...

thanx for tha suupport.. :)

Marhamah Junaisha said...

Budak Unisel datang komen sini..Unisel memang besar...sumpah tak tipu..-.-lenguh lutut masa orientasi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...