"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Tips elak sakit tengkuk ketika online di atas katil


Hobi aku ialah online di atas katil bersama dengan notebook ku..
haha..
so time aku online tu aku selalu sangat saket tengkuk..
dah berbulan-bulan aku online di atas katil ..
aku jumpa satu cara bagaimana nak mengelak perkara ini berlarutan.. haha..
ok.. lihat gambar dibawah :-


ini ialah cara yang aku gunakan..
letak bantal banyak-banyak bawah pc korang supaya sama tinggi dengan paras bahu korang..
so.. kurang la sakit tengkuk nya.. hehe..
tu sahaja ..
sekian terima kasih..

ada tips lain? boleh la kongsi..

6 comments:

ceritasekupang said...

tahniah2...sikit2 lama2 jadi bukit...

Aboy93 said...

thanx

anarm said...

biasanye sebab cmni la yg jadi kes laptop rosak.. akibat panas sbb aliran haba dah terperangkap dgn bantal.. terbakor nanti..

Aboy93 said...

er....... haha... speechless

miss.fieza said...

haha .ta pape la aboy ni .

Aboy93 said...

ta salah berongsi idea. hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...