"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Perkara yang aku suka & tak suka ketika blogwalking




Aku ini ialah seorang blogger yang boleh la dikatakan baru juga dalam dunia maya ini..

banyak benda yang perlu lagi aku pelajari...
aku suka blogwalking hehe....
ni senarai yang aku suka dan tidak suka ketika blogwalking yang ingin aku kongsikan..

Senarai yang aku suka ketika blogwalking :-

  1. Dapat info menarik dan terkini yang aku tak tahu
  2. dapat tengok blog orang lain dan perasaan ingin buat macam blog dia membuak
  3. Belajar sesuatu benda yang baru
  4. Boleh promote blog kalau terjumpa peti iklan percuma selama 5jam
  5. Boleh jumpe contest-contest yang baru
  6. Boleh jumpa kawan baru..
  7. Jumpa balik blog yang pernah aku blogwaking
  8. Dapat jumpa lagu yang tak pernah aku dengar
  9. dapat bagi makan kura-kura & ikan .. hoho
  10. Dapat jumpa website nak ping entry yang baru! hehe
Senarai yang aku tak suka ketika blogwalking :-
  1. Bila page blog yang aku bukak tu load terlalu lama (pakai broadband la katakan)
  2. Nak tekan sesuatu button terhalang oleh widget dan nuffnang tergantung
  3. Ayat yang digunakan di dalam entry tidak dapat difahami oleh aku
  4. Kaler Font entry sama dengan kaler background
tu je la kot yg ingin aku kongsikan setakat ini..
huhu..
apa pendapat anda? +)

5 comments:

LolliPop duDe said...

paling tak best bila ada iklan pop-up window tuh~

Aboy93 said...

bende tu boy ta amek kesah bcoz ea hadir dibelakang.. bukan didepan.. huhu

~hAKim ZaiLAn~ said...

aku xske kalo komen box dia xpakai jenis pop up window..
pop up window terbaek!

Aboy93 said...

YES!! sokong2! ahahah

ijam ismail said...

sy pun sokong...!!!
100%
huhu
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...