"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Award untuk sape2 jer!


haha..

erm..
tau kan kalo saia boring macam mana??
so.. aku rase saia pass award ni..
kepada yang rasa nak amek award ni.. amek jer and jawab soalan dibwah..
saje je nak merapatkan silaturahim antara belog-belog dan dunia belog?
haH??
tak paham? lupakan..
hehe...
kepada sesiapa yg kene tag ni jgn la marah yA??
kalau marah minta maaf ya..
igt mengeratkan silaturahim antara rakan2 belog tuh penting..
hehe..
eerm..
oklah.. kepada yg kene tag tuh..
saia nak wat survey skiet ya..
dan inilah soalan2 nya.. ta byk pon..
tp pnat la tgn jawab..
hehe.. =)

  1. pendapat&komen anda tentang blog pemberi award
  2. apakah hasrat blog anda pada tahun 2011?
  3. adakah hasrat blog anda pada tahun 2010 tercapai?
  4. anda senyum ke sedih sekarang?
  5. lama tak load page pemberi award?
  6. anda adalah diri anda atau orang lain?
  7. apakah yang anda impiakan pada saat ini?
  8. pejam mata.. apa yang anda terlihat?
ok.. itu je lah soalan survey dari saia setakat ini ya..
lepas ni boleh la tag kat 5 org rakan blogger anda yang paling anda rasa nak tag ya..
salam..
terima kasih
jgn lupa tgglkan link kat komen ya!
keep in smile..

senarai tag :

4 comments:

akubersamaCahya said...

^^ do it now.. hahaha soklan lawak!

Tengku Nizam said...

http://tengkunizam.blogspot.com/2010/12/dapat-award-lagi-sob8.html huhuhu.. tq!

Tengku Nizam said...

huhu

laskar rainbow said...

thankx yeeee;))

http://pelangi6767.blogspot.com/2011/01/shut-up-and-let-me-go.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...