"Setiap airmata yang mengalir mampu menghilangkan rasa tertekan"

Award-award-awarD


kali ni aku dapat award daripada cherita budak kecik..

dye kate award ni dye ikhlas bg kat semua orang.. so sape2 nak leh amek..
maka aku yg kebosanan ni pon amek la..
hehehe..
(tp aku rase pasal aku tade idea nak update blog)
setelah penat aku berjalan menerokai alam maya neh..
aku pon amek la award ni..
dye soh aku jawab 3 soklan..
eleh?
3 soklan je?
hehe..

1. Apa pendapat anda tentang blog Cherita Budak Kecik

2. Tempat yang paling nak lawati?

3. Berikan 3 perkara tentang diri anda.

jawapan nye??
  1. pendapat saya best la blog nih, comel.. secomel tuan nye.. gempak ar..
  2. tempat yg paling nak dilawati?? erm.... blik tidur.. yiha.. hehe...
  3. 3 perkara tentang diri saya? saya abang garang..
mekaseh ya..

5 org yg perlu di tag :

1 comment:

Bella said...

da amek award ni...

http://fairybella1991.blogspot.com/2010/12/w00t2.html

amek award kamu lak ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...